Rozeznanie dostępnej oferty rynkowej/ zapytanie ofertowe – świadczenie usług opieki wytchnieniowej (Program pt.: „Opieka wytchnieniowa” – edycja 2024)
Program pt.: „Opieka wytchnieniowa” – edycja 2024 realizowany na podstawie ustawy z dnia 23 października 2018 r. o Funduszu Solidarnościowym
Dyrektor Centrum Usług Społecznych w Alwerni
zaprasza do składania ofert na
świadczenie usług opieki wytchnieniowej dla maksymalnie 10 osób posiadających orzeczenie o znacznym stopniu niepełnosprawności
albo orzeczeniem traktowanym na równi z orzeczeniem o znacznym stopniu niepełnosprawności – mieszkańców gminy Alwernia
w ramach 14 dniowego pobytu całodobowego w placówce zapewniającej całodobową opiekę.
Oferty na udostępnionym niżej formularzu można składać do: 9.02.2024 do godz. 10.00.
Załączniki:
Dyrektor Centrum Usług Społecznych w Alwerni
ogłasza również nabór kandydatów
do świadczenia usług opieki wytchnieniowej w ramach realizowanego resortowego
Programu Ministra Rodziny i Polityki Społecznej „Opieka wytchnieniowa” – edycja 2024
(forma zatrudnienia – umowa zlecenie)
Kryteria wyboru kandydatów do świadczenia usług opieki wytchnieniowej:
- Wymagania niezbędne:
– osoby posiadające dokument potwierdzający uzyskanie kwalifikacji w następujących kierunkach: asystent osoby z niepełnosprawnością, pielęgniarka lub innym, zapewniającym realizację usługi opieki wytchnieniowej w zakresie adekwatnym do indywidualnych potrzeb osoby z niepełnosprawnością (wynikających z Karty zgłoszenia, której wzór stanowi załącznik nr 7 do Programu) lub
– osoby posiadające co najmniej 6 – miesięczne, udokumentowane doświadczenie w udzielaniu bezpośredniej pomocy osobom z niepełnosprawnością np. doświadczenie zawodowe, udzielanie wsparcia osobom z niepełnosprawnością w formie wolontariatu
– nieposzlakowaną opinie,
– pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
– stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku, - Pożądane kompetencje asystenta osoby z niepełnosprawnością:
– umiejętność skutecznego komunikowania się z osobą niepełnosprawną,
– samodzielność w działaniu, kreatywność, wykazywanie własnej inicjatywy,
– empatia,
– umiejętność organizacji pracy z osobą niepełnosprawną,
– odporność na sytuacje stresowe, - Zakres zadań Asystenta:
– wykonywanie obowiązków związanych z opieką nad osobą niesamodzielną na czas nieobecności opiekuna faktycznego w tym: udzielanie pomocy w podstawowych czynnościach życiowych (np. pomoc w ubieraniu, pomoc w spożyciu posiłku lub karmienie, o ile wymaga tego stan zdrowia, umożliwienie spędzania czasu na wózku
– wykonywanie podstawowych niezbędnych czynności pielęgnacyjnych i higienicznych (np. zmiana pielucho-majtek, podkładów, o ile wymaga tego stan zdrowia, pomoc w dotarciu do toalety, higiena po załatwieniu potrzeb fizjologicznych, itp.)
– organizowanie czasu wolnego tj. m.in.: spacery, wspólne zabawy, czytanie książek, gry planszowe, zajęcia edukacyjne, zajęcia terapeutyczne - Wymagane dokumenty:
– życiorys (CV),
– list motywacyjny,
– kopie dokumentów poświadczających wykształcenie (dyplom ukończenia szkoły), staż,
– oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie dla potrzeb procesu rekrutacji,
– inne dokumenty świadczące o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach, - Termin składania dokumentów:
Dokumenty składać należy do dnia 9.02.2024 r. do godz. 10.00 osobiście w siedzibie Centrum Usług Społecznych w Alwerni lub na adres email: mkubica@cus-alwernia.pl.